torek, 1. september 2015

Getting ready...

Vse tiste, ki ste že bile noseče, ste morda občutile neko skrivno vez med mamicami - mlade mamice, tvoje prijateljice - in bodočimi mamicami - vami. Mamice ti želijo pomagati, veliko je nasvetov, ki ti v tem obdobju koristijo, povedo ti kako je bilo med porodom, kaj je nujna oprema, ki jo moraš imeti, ko pride novorojenček v nov dom itd. Skratka pomagajo ti kot ti le lahko.


Neverjetno pa mi je tudi to, da stvari, ki se za novorojenčka potrebujejo, krožijo iz generacije v generacijo. Brez kakršnih koli zadržkov so ti pripravljene vse podariti (če tega le ne potrebujejo več). Moram priznati, da tega res nisem pričakovala in me je vse skupaj malo presenetilo, saj v današnjem svetu vsi vse prodajajo in za vse je potrebno plačati.


Jaz sem zelo hvaležna za svoje prijateljice, ki imajo skoraj vsak dan nov predlog, kaj mi še lahko posodijo. Do sedaj so mi posodile že veliko oblekic, zibko, posteljico, banjico, igralno podlago, večnamensko blazino, nekaj oblek celo zame in še in še. Ne morem vam povedat kako vesela in hvaležna sem za vse te stvari. To je nekaj kar nujno potrebuješ, a po drugi strani ne potrebuješ prav dolgo. Zato sem z odprtimi rokami sprejela te darove, saj so zelo lepo ohranjeni in bodo res prišli prav.


Še vedno pa ostane kar nekaj drobnarij, ki jih je potrebno kupiti - in na moje začudenje niso prav poceni. Vse tetra pleničke, razne čistilne krpice, škarjice, glavnički, brisače, kremice in olja, milo...skratka vse, kar potrebuješ za otrokovo higieno in za oskrbo mamice po porodu. Seveda ti zraven hitro prodajo še kakšne dodatek, ki naj bi ga "nujno" potreboval. No, res upam, da sem takih dodatkov kupila čim manj.


In kot pravijo, z gnezdenjem bodoče mamice začnejo v zadnjih mesecih, jaz pa sem šele dobro začela, ker prej res ni bilo časa, hkrati pa moj mož skrbi za to, da naše malo stanovanjce ne bo prepolno nepotrebnih stvari. Skratka jaz grem počasi na zasluženo porodniško in tako se bodo začele tudi priprave na prihod novega družinskega člana. Upam, da ga bo naša Pus (najina malo nesocializirana mačka) sprejela strpno in brez uporabe krempljev.


Kako ste se pa vi pripravljale na prihod novorojenčka? Kakšen nasvet?...vesela ga bom.


LP,
Nuša

2 komentarja:

  1. A vidim mogoče voziček od Baby Design - Husky? Ta je tud najin favorit!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš prav...sporočim kako se bo odrezal v praksi:-)

      Izbriši